Nyheter

14.09.2015

Mobilitet

Mobiltelefonen har blitt den primære enheten for tilgang til e-post, internett, apper og andre verktøy.

Mobiltelefonen og innholdet brukes på tvers av jobb og fritid. De gamle skillene mellom jobb og privatbruk er for lengst visket ut.

En strategi på mobilitet er derfor blitt avgjørende for å fremstå som en attraktiv arbeidsplass og ikke minst avgjørende for å bli oppfattet av egne kunder som konkurransedyktig og fremtidsrettet som partner.

Utviklingen stiller større krav til bedriftenes evne til å håndtere og strukturere løsningene på kommunikasjon.

Vi anbefaler å lage gode retningslinjer for skille mellom jobb og privat. Sikkerhet og kontroll kan være kritisk, få derfor kontroll på bedriftens smarttelefoner og lesebrett.

Velg standard applikasjoner så langt det er mulig. Videre anbefaler vi å legge en strategi på hvordan mobile enheter og løsninger skal bidra til økt samhandling, bedre drift og bedre kundeopplevelser.

Sammen med våre partnere kan vi levere løsninger og rådgivning innenfor mobilitet, kontakt oss gjerne for en uforpliktende samtale!

Bruk fagfolk også på mobilkommunikasjon – det lønner seg!